درباره گروه صنعتی صاکو

درباره گروه صنعتی صاکو میتوان گفت که گروه صنعتی صاکو از شروع فعالیتش در سال 1374 هجری شمسی برای حضوری فعال و مؤثر در راه توسعه فن آوری های نوین در عرصه صنعت کشور با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب و گام نهادن در این راه را بیان نمود .

گروه صنعتي صاکو در سال ۱۳۷۴ هجري شمسي براي حضوري فعال و مؤثر در راه توسعه فن آوري هاي نوين درعرصه صنعت کشور با بهره گيري از نيروهاي متخصص و مجرب گام در اين راه نهاد .

توليد اولين دستگاه سی ان سی حکاکی ضربه ای ایرانی ،  اولین سی ان سی حکاکی خراشی ایرانی ،  اولین سی ان سی حك پلاك اتوماتيك ايراني ، اولين سی ان سی فرز رومیزی صنعتی ایرانی  از جمله افتخارت گروه صنعتی صاکو به شمار می آید .

سياست هاي کلان گروه حول محور کيفيت , ارتقاء و توليد دانش فني و  فن آوري بوده و  افزايش توان توليد ,  ايجاد تنوع درمحصولات در جهت تأمين نياز و کسب رضايت مشتريان از اهداف اصولي اين گروه به شمار مي رود .

واحد تحقيق و  توسعه گروه  با  بهره مندي از  پرسنل کارآزموده و توانمند همواره در حال پژوهش و نوآوري در راستاي بهبود کيفي و توسعه کمي و تنوع بخشي به  محصولات بوده  و  از اين بابت گروه را به بي بديل ترين مجموعه در نوع خود در سطح منطقه تبديل نموده است .

ارائه خدمات فني و تعميرات به موقع و مداوم به  مشتريان جزء افتخارات گروه صنعتي صاکو محسوب شده وهمواره در برنامه ريزي ها و فعاليت ها نگاه خاصي به اين بخش وجود دارد.  گارانتي بدون قيد و شرط، موجود بودن هميشگي قطعات يدکي و ارائه سرويسهاي مطلوب بخش مهمي از اين خدمات را تشکيل مي دهد .

اين واحد با پشتوانه علمي و اجرايي نيروهاي کارآزموده  و با تلاش مستمر درزمينه دستيابي فن آوري هاي نوين ماشین ابزار و همچنین شناسايي و رديابي محصول که از نيازهاي مستمر و هميشگي صنايع و حرف مي باشد , فعاليت خود را آغاز نموده و اکنون با بهره گيري از دانش روز  دنيا و تجربه علمي پيشين در حال خدمت رساني بيش از هزار واحد صنعتی در زمينه انواع ماشین سی ان سی  مي باشد .

اطلاعات تماس

  • آدرس : تهران ، شهرک صنعتی زاگرس ، خیابان گلبرگ جنوبی ، خیابان کاوش ، شماره 5
  • تلفن کارخانه تهران :017 68 68 4 – 021
  • ایمیل : info@Sacocnc.com
  • ساعات کار : شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه 8 الی 14
  • آدرس : مشهد ، عصمتیه ، بلوار سجادیه ، پیامبر اعظم ( محله امیریه ) ، جنب کارخانه گرمیران
  • تلفن کارخانه مشهد : 91690694 – 051
  • ایمیل : info@Sacocnc.com
  • ساعات کار : شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه 8 الی 14

مشتریان وفادار